Her kan du søke etter dokumenter som er sendt til kommunen. Skriv inn deler av tittel eller avsender/mottaker på dokumentet i ett av søkefeltene, og klikk på Enter-tasten eller Søk-knappen. Du vil se en liste med dokumenter som inneholder det du søkte etter. Dersom du ønsker flere søkealternativer, klikk på Vis flere søkevalg.
I listen over dokumenter som vises i søket kan du klikke på Vis detaljer for å se alle vedlegg som er tilknyttet hvert dokument. Dersom saksdokument og vedlegg er publisert kan du klikke på tittel til dokumentet du vil se. For å se saksframlegget, klikk på Gå til journalposten. For å se hele saken dokumentet er knyttet til, klikk på Gå til arkivsaken.
Journaldato:
12.02.2019
Avsender(e):
Asplan Viak AS
Dokumentet er offentlig, men ikke publisert. Ta kontakt for nærmere informasjon.
Journaldato:
12.02.2019
Sendt til:
Jarlsberg avis
Dokumentet er offentlig, men ikke publisert. Ta kontakt for nærmere informasjon.
Arkivsak19/6
-
Innsyn 2019Brevdato:
11.02.2019Dokumenttype:
Utgående dokumentJournaldato:
12.02.2019Ansvarlig enhet:
Plan- byggesak og landbruk
Journaldato:
12.02.2019
Dette dokumentet er unntatt offentlighet etter Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 1.
Arkivsak18/7473
-
Elevsak - skoleskyssBrevdato:
07.02.2019Dokumenttype:
Innkommende dokumentJournaldato:
12.02.2019Ansvarlig enhet:
Botne skole
Tilgangskode:
E
Journaldato:
12.02.2019
Dette dokumentet er unntatt offentlighet etter Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 1.
Arkivsak18/7472
-
Elevsak - skoleskyssBrevdato:
07.02.2019Dokumenttype:
Innkommende dokumentJournaldato:
12.02.2019Ansvarlig enhet:
Botne skole
Tilgangskode:
E
Journaldato:
12.02.2019
Dette dokumentet er unntatt offentlighet etter Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 1.
Arkivsak18/7462
-
Elevsak - skoleskyssBrevdato:
07.02.2019Dokumenttype:
Innkommende dokumentJournaldato:
12.02.2019Ansvarlig enhet:
Botne skole
Tilgangskode:
E
Journaldato:
12.02.2019
Avsender(e):
Botne Historielag
Dokumentet er offentlig, men ikke publisert. Ta kontakt for nærmere informasjon.